Miten voin siirtää laskuni eräpäivää tai tehdä maksusuunnitelman?
Voit siirtää laskun eräpäivää tai tehdä maksusuunnitelman kätevästi MyRopo-palvelussa (24 h) tai voit olla yhteydessä Ropon asiakaspalveluun.
Löydät tältä sivulta Attendon laskutuksen yhteystiedot sekä vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin.
p. 043 848 6981, arkisin klo 9.00 – 11.00
Muina aikoina voitte jättää sähköpostia osoitteeseen myyntireskontra@attendo.fi
Ropon asiakaspalvelu vastaa laskun eräpäivän siirroista sekä maksusuunnitelmista ja myös perintään liittyvästä asiakaspalvelusta.
Laskun sisältöön liittyvissä kysymyksissä toivomme ensisijaisesti yhteydenottoa laskuttavaan Attendo-kotiin.
Yhteystiedot Ropoon:
p. 09 4246 1383, arkisin klo 8.00-20.00 sekä la 10.00-15.00
MyRopo –palvelussa voi itsenäisesti hoitaa maksuasioita myropo.fi
Voit hoitaa laskuihin liittyviä asioita toisen henkilön puolesta, jos olet saanut siihen valtuutuksen. Nopein tapa laskukohtaisen valtuutuksen toimittamiselle on MyRopo, jossa valtuuttaja voi hoitaa asian itse kirjautumalla palveluun omilla verkkopankkitunnuksilla
Valtuuttaminen onnistuu myös Ropon sivuilla olevan yhteydenottolomakkeen kautta: Viesti asiakaspalveluun - Ropo tai puhelimitse p. 09 856 080 45 (ma-pe klo 8-20, la klo 10-15) tai kirjepostilla (Ropo, PL 25, 70101 Kuopio).
Laskut tulee lähettää ensisijaisesti verkkolaskuina. Mikäli teillä ei ole mahdollisuutta lähettää verkkolaskuja, voitte lähettää pdf-muotoon tallennetut laskut sähköpostin liitteenä osoitteeseen scanning.europe@liaison.com.
Laskutusosoitteet
Attendo konsernissa on voimassa 21 päivän maksuehto. Laskuissa tulee olla mainittuna tilaajan nimi ja merkkinä/viitteenä seurantakohdenumero. Seurantakohdenumeron saat tilaajalta.
Mikäli ostolaskuista on kysyttävää, voit laittaa viestiä ostolaskut@attendo.fi
Voit siirtää laskun eräpäivää tai tehdä maksusuunnitelman kätevästi MyRopo-palvelussa (24 h) tai voit olla yhteydessä Ropon asiakaspalveluun.
Laskun sisältöön liittyvissä asioissa voit olla yhteydessä laskuttavaan Attendo-kotiin.
Voit tarkistaa avoimet laskut MyRopo-palvelusta tai olemalla yhteydessä Ropon asiakaspalveluun. Laskun sisältöön liittyvissä asioissa ole yhteydessä Attendo-kotiin.
Jos maksusi myöhästyy, Ropo lähettää sinulle maksumuistutuksen 14 päivää eräpäivän jälkeen. Jos sinulla herää kysymyksiä maksamiseen liittyen, voit olla yhteydessä Ropon asiakaspalveluun: ropo.fi/hallitse-maksujasi/
Jos olet jo maksanut laskun, ole yhteydessä Ropon asiakaspalveluun.
Ei hätää! Kirjaudu MyRopo-palveluun ja ilmoita tilinumerosi liikamaksun palautusta varten. Ropo veloittaa liikasuorituksen palautuksesta palvelumaksun. Jos haluat käyttää liikasuorituksen tulevalle laskulle, voit olla yhteydessä Ropon asiakaspalveluun
Ilmoita ensisijaisesti muuttuneesta postiosoitteesta laskuttavaan Attendo-kotiin.
Jos haluat laskun verkkolaskuna, verkkolaskutustiedot voit ilmoittaa sähköpostilla myyntireskontraan myyntireskontra@attendo.fi tai olemalla yhteydessä Ropon asiakaspalveluun.
Kannustamme asiakkaitamme ottamaan käyttöön ympäristöystävällisiä sähköisiä laskutustapoja.
E‐laskun käyttöönotto tapahtuu verkkopankissa:
E-lasku näkyy verkkopankissasi, e‐laskusta ei lähde erillistä paperista ilmoitusta.
Laskut voidaan toimittaa asioidenhoitajalle sähköpostiin, jos fyysinen postiosoite on osoitettu kyseiselle asioidenhoitajalle
Ilmoita sähköpostitse myyntireskontra@attendo.fi asiakkaan nimi, asiakasnumero sekä verkkolaskutukseen vaadittavat OVT ja välittäjätunnus.