Hyppää sisältöön

Yhteystiedot

 

Attendo Myyntireskontra

myyntireskontra@attendo.fi 

p. 043 848 6981, arkisin klo 9.00 – 11.00

Muina aikoina voitte jättää sähköpostia osoitteeseen myyntireskontra@attendo.fi

 

Attendo tekee laskutuksessa yhteistyötä Ropon kanssa

Ropon asiakaspalvelu vastaa laskun eräpäivän siirroista sekä maksusuunnitelmista ja myös perintään liittyvästä asiakaspalvelusta.

Laskun sisältöön liittyvissä kysymyksissä toivomme ensisijaisesti yhteydenottoa laskuttavaan Attendo-kotiin.

Yhteystiedot Ropoon:

asiakaspalvelu@ropo.com

p. 09 4246 1383, arkisin klo 8.00-20.00 sekä la 10.00-15.00

MyRopo –palvelussa voi itsenäisesti hoitaa maksuasioita myropo.fi

Voit hoitaa laskuihin liittyviä asioita toisen henkilön puolesta, jos olet saanut siihen valtuutuksen. Nopein tapa laskukohtaisen valtuutuksen toimittamiselle on MyRopo, jossa valtuuttaja voi hoitaa asian itse kirjautumalla palveluun omilla verkkopankkitunnuksilla

Valtuuttaminen onnistuu myös Ropon sivuilla olevan yhteydenottolomakkeen kautta: Viesti asiakaspalveluun - Ropo tai puhelimitse p. 09 856 080 45 (ma-pe klo 8-20, la klo 10-15) tai kirjepostilla (Ropo, PL 25, 70101 Kuopio).

Laskutusosoitteet yrityksille

Laskut tulee lähettää ensisijaisesti verkkolaskuina. Mikäli teillä ei ole mahdollisuutta lähettää verkkolaskuja, voitte lähettää pdf-muotoon tallennetut laskut sähköpostin liitteenä osoitteeseen scanning.europe@liaison.com.

Katso Attendon yhtiöiden laskutusosoitteet tästä:

Laskutusosoitteet

Attendo konsernissa on voimassa 21 päivän maksuehto. Laskuissa tulee olla mainittuna tilaajan nimi ja merkkinä/viitteenä seurantakohdenumero. Seurantakohdenumeron saat tilaajalta.

Mikäli ostolaskuista on kysyttävää, voit laittaa viestiä ostolaskut@attendo.fi

Usein kysyttyä

Miten voin siirtää laskuni eräpäivää tai tehdä maksusuunnitelman?

Voit siirtää laskun eräpäivää tai tehdä maksusuunnitelman kätevästi MyRopo-palvelussa (24 h) tai voit olla yhteydessä Ropon asiakaspalveluun.

Sain hyvityslaskun, miten toimin?

Laskun sisältöön liittyvissä asioissa voit olla yhteydessä laskuttavaan Attendo-kotiin.

En ole saanut laskua?

Voit tarkistaa avoimet laskut MyRopo-palvelusta tai olemalla yhteydessä Ropon asiakaspalveluun. Laskun sisältöön liittyvissä asioissa ole yhteydessä Attendo-kotiin.

Sain maksumuistutuksen Ropolta, miten toimin?

Jos maksusi myöhästyy, Ropo lähettää sinulle maksumuistutuksen 14 päivää eräpäivän jälkeen. Jos sinulla herää kysymyksiä maksamiseen liittyen, voit olla yhteydessä Ropon asiakaspalveluun: ropo.fi/hallitse-maksujasi/

Jos olet jo maksanut laskun, ole yhteydessä Ropon asiakaspalveluun.

Maksoin laskun vahingossa kahteen kertaan, miten toimin?

Ei hätää! Kirjaudu MyRopo-palveluun ja ilmoita tilinumerosi liikamaksun palautusta varten. Ropo veloittaa liikasuorituksen palautuksesta palvelumaksun. Jos haluat käyttää liikasuorituksen tulevalle laskulle, voit olla yhteydessä Ropon asiakaspalveluun

Osoitetietoni ovat muuttuneet tai haluan laskun verkkolaskuna, miten toimin?

Ilmoita ensisijaisesti muuttuneesta postiosoitteesta laskuttavaan Attendo-kotiin.

Jos haluat laskun verkkolaskuna, verkkolaskutustiedot voit ilmoittaa sähköpostilla myyntireskontraan myyntireskontra@attendo.fi  tai olemalla yhteydessä Ropon asiakaspalveluun.

Voit vastaanottaa laskuja Attendolta monella eri tavalla

Kannustamme asiakkaitamme ottamaan käyttöön ympäristöystävällisiä sähköisiä laskutustapoja. 

E‐lasku – Lasku verkkopankkiin

E‐laskun käyttöönotto tapahtuu verkkopankissa:

  1. Siirry verkkopankissa e‐laskuihin tai e‐laskusopimuksiin
  2. Hae verkkopankissa laskuttajaa y‐tunnuksella tai nimellä
  3. Täytä verkkopankkisi pyytämät laskun maksamiseen liittyvät tiedot
  4. Laskun tunnistetietona on asiakasnumero
  5. Hyväksy sopimus

E-lasku näkyy verkkopankissasi, e‐laskusta ei lähde erillistä paperista ilmoitusta.

Suoramaksu – Lasku veloitetaan automaattisesti tililtä eräpäivänä

  • Asiakas saa postissa paperisen ilmoituksen suoramaksusta
  • Suoramaksu vaatii yleensä asioinnin pankissa
  • Pankki tarvitsee laskulta laskuttavan yhtiön y‐tunnuksen sekä asiakasnumeron

Sähköpostilasku – Lasku sähköpostiin pdf‐tiedostona

Laskut voidaan toimittaa asioidenhoitajalle sähköpostiin, jos fyysinen postiosoite on osoitettu kyseiselle asioidenhoitajalle

  • Ilmoita sähköpostitse myyntireskontra@attendo.fi asiakkaan nimi, asiakasnumero sekä sähköpostiosoite, johon laskut halutaan vastaanottaa
  • Lasku saapuu osoitteesta laskutuspalvelu@ropo.com

Paperilasku – Lasku saapuu postissa

  • Uusien asiakkaiden kohdalla ensimmäinen lasku lähtee aina paperilaskuna
  • Varmistathan, että Attendo‐kodin johtajalla on ajantasainen laskutusosoite

Verkkolasku – Edunvalvontaan ja yrityksille suunnattu sähköinen laskutusmuoto

Ilmoita sähköpostitse myyntireskontra@attendo.fi asiakkaan nimi, asiakasnumero sekä verkkolaskutukseen vaadittavat OVT ja välittäjätunnus.

Kysyttävää? Voit olla yhteydessä myyntireskontra@attendo.fi